Buzeku22 Merhaba annelerr :) Oğlum 3 aylık neredeyse ve saçımı boyamak istiyorum. Tereddütlerim var. Açıcı kullanmadan ve evde kendim yapacağım. Bu konu hakkında düşünceleriniz neler ?? :)