Aryababy merhabalar şuan kızım 29 aylık çok huysuz ve inatçı bez bağlatmak istemiyor artık yavaş yavaş tuvalet eğitimine başlamalımıyım kakasını yapınca söylüyor veya çiş yaptım diyor sizler kaçıncı ayda bezi bıraktınız☺️
Senibidasanaelikopteryokbuson Aryababy kendısı hazır demek kı o yuzden bıraktırmaya baslayın bence 25 aylık gıbıydı kzıım bıraktıgında
Mrngz Aryababy bız 6 aylıktı kaka olayını bıtırdık bezden 1.5 yasında gunduzlerı kullanmadık soyluyordu cunku cıs eh eh dıye gecelerı taktım sadece suan 2.5 yasında bıttı bez olayı soyluyorsa deneyın derım