Duyguyy Sadece denemek ıcın 1 kez gıydım lc den almıstım ayagıma kucuk geldı ıade gununu kacırdıgım ıcın degıstıremedım sıfır sayılır
Duyguyy Duyguyy https://mutluresim.com/image/Mk2ZS https://mutluresim.com/image/Mkylo https://mutluresim.com/image/Mk5Ql https://mutluresim.com/image/MkYh0 https://mutluresim.com/image/MkH2P
Jelibonsmom Merhaba 🌞 etiket için soruyorum hangi il ? Ayrıca fiyat bilgisi eklemeniz gerekmektedir 🙏🏻
Duyguyy Znurr evet canım gectı gecen sene kış almıstım hıc gıymeden sehır degıştırıp annemın yanına gıtmıstım evde kalınca ıade edemedım o yuzden
Elisam16 Duyguyy 37 numara yazdığını görmemiştim 38 39 giyiyorum almak isterdim Pandıf arayışındaydım lc Waikiki malı istiyordum özellikle size iyi satışlar 🌸