Sevgili anneler yenidoğan bebekler ne kadar aralıksız uyuyor. Benim bebeğim mesela kucakta uyuyor emerken vs yatağa koyunca en ufak şeyde uyanıyor. Maksimum 45 dk kesintisiz uyuyor. Karnı tok oluyor buna eminim gazını vs de çıkarıyoruz ama şöyle bir 2 saat uyuduğunu görmedim. Normal midir bu? Hep böyle mi olacak? Yoksa bir düzene giriyor mu?