Dün kreşten çıktıktan sonra kusmaya başladı. Ateşi çıktı, burnu zaten akıyordu. İburamin zero verdim. Tost yaptım, zorla minicik yedi. Kefir içmişti bir bardak. Onu da cikardi sonra. Ateşi düşmedi doktora götürdük. Boğaz enfeksiyonu geçiriyormuş. Kusmamasi için serum verdiler. Agumentin verdiler. Dolven vermeme rağmen ateşi çok yüksekti. Zor dusurduk. Neyse sukur gecti. Gece birazcık kraker yedirdim. Onu kusmadı. Sabah portakal suyu sıktım limonla içine bal koydum. Ondan içti ama yine kustu. Sonra süt icirdim onu da kustu. Ne yapacagim bilmiyorum neden sürekli kusuyor böyle nasıl iyileşecek?