Nergmom Arkadaşlar aile hekimliği verem aşısı için paket açılmasını beklediği için aşılarımız 2 ay 16 günlükken yapılıcak sizce gecikmesi bir sorun yaratır mı ?
yumurtam Nergmom bizim de o civarda yapıldı, endişelenmeyin bir sıkıntı olacak olsa günü gününe yapılır