tugbademiirr benim oğlumunda 2.evredeydi bir ay sonra gittiğimizde roptan eser kalmamıştı , doktor bu kadar kısa sürede geçemiyceğini söylemişti çok şaşırmıştı ne yaptığımızı sormuştu hatta , bizde havuç yedirdik diye espri yapmıştık ama gözüne sütümden damlatıyordum temizlerken başka birşey yapmamıştık 😂 2. Evre ilerlemediği sürece korkulacak birşey değil canım. Şimdi oğlumun astigmatı var o da erken doğumdan kaynaklanıyor 29+6da doğmuştu oğlum. 2 yaşında farkedildi rop muayneleri sayesinde ilerlemeden fark ettik allaha şükür 🙏