bebeğim 36 haftalık bunca zamandır sakin olan bebek bir kaç gündür deli gibi ağlıyor her şeyee , huysuzlanıyor uyumuyor gece 11 lere kadar 7-8 de kendi kendine uyuyan bebeğim bugün sabah 8 de uyandı ve 2 ye kadar uyumadı kucağımda uyumak istedi uyudu koydum ağladı ama avazı çıktığı kadar bağırarak ağlama kucağıma aldım yine sustu yerine koydum ağladı 😔 allaaahım bu ne 😩 ne oldu bu bebeğe internetten baktım atak haftası görünüyor var mı bu durum başına gelen anneler ??