GiybetReis bence kendini eleştirmelisin. Sürekli kızını diğer çocuklarla kıyaslıyor, bütün güzel özellikleri onda görmek istiyorsun. Senin sorduğun aslında bu değil sen kendini kandırıyorsun. Çocuğu bence biraz rahat bırak. Diğer sorunda özgüvenli çocuk yetiştirdim diyorsun ama bence çocuğu nasıl boğduysan artık…
Bu arada benim kızım 2 yaşında ve o aylarda konuşmaya başlamıştı ikili cümleleri vardı. Şuan konuşuyor. Çok da özgüvenli ama söz de dinler. Sizin teknik yanlış demek ki