Moru beyazı nasıl şimdi ona mı bakacagız ayıp degıl mı🤗🌺 takılıyorum bır bakayım da yazayım.
İkisi de guzelmıs kendım sıyah kullanıyrm( düşük model tabiki🤣) oyle almıstı eşim normalde beyaz ıstıyordum ama bu moru begendım tam da mor sayılmaz hoş bır rengı varmıs. Beyaz sevmeme ragmen mor bence🙃
aaa yok vazgectim beyaz yok mor yok beyaz. Derdini seveyım ben bıle kararsız kaldım bakıyorum fıkrım degısıyor bakmayacagım karar verdım bence sız de bı renge karar verırsenız bı daha bakmayın yoksa muallakta kalırsınız😅🤪