Mervemrahtaha ayni durum bizde de oldu canım. Saglik ocagı 2.kez tekrar çagirmiştı topuk kanı almak icin. Ilk seferde cok ağlamıştı, dedigin gibi bağirta bağirta aldi ebe kani. 2.seferde bizim ebe izindeymiş. Başka ebe kani aldı ve oğlum hic ağlamadı. Elden ele fark var yani. Sonuçlarda birşey çıkınca biz sizi ararız demişti ama aramadilar. Şimdi oglum 5 aylik.