GunesinAnnesi8 Bebegim çok zayıf kuvezde yatti simdi de yoğun bakımda yatıyor kalp ameliyatı olamasi gerekbunun için 3.5 kilo alması gerek suan 2400 kg bildiğiniz kalorili mama varmi
Lulemom GunesinAnnesi8 bunun için doktor raporlu mama yazabilir. Dışarda satılan mamaların kalorisi düşük. Şuan bizim kullandığımız mama 1 ml de 1.5 kalori var. Tek öğünde 300 kalori alıyo
Umutveannesi GunesinAnnesi8 Mamayla ilgili bilgim yok, okuyunca çok üzüldüm. Rabbim şifa versin bebeğinize. Sağsalim yuvanıza dönmeyi nasip etsin çok geçmiş olsun
Lulemom Nazlinci guzelbebegimmmm 1 yaş öncesinde nestle infasource kullandık. 1 yaş sonrasında nestle resource fibre kullanıyoruz. Şuanki kullandığımız baya iyi geldi. 2-3 ayda güzel kilo aldı
GunesinAnnesi8 Umutveannesi sagolasin Amin inşallah rabbim en çok bebeklere şifa versin onlar bizden daha kötü oluyor😞
guzelbebegimmmm Lulemom araştırdım da yakala ürünüymüş. Bi hastalığı ya da bir şeyi olan bebekler içinmiş. Normal büyüyen bebeğe alır gelir diye düşünüyorum
Lulemom guzelbebegimmmm doktor raporuyla eczaneden alıyoruz zaten. Her yerde satılmıyo. Kızım zayıf olduğu için kullanıyoruz.