__Uras__ kraft london plus kullanıyorum. Sürüşü harika. Iturma yeri ideal ve pedi rahat. Tentesi tam kapanmıyor 3 5 parmak açıklık kalıyor ama kapanması da yeterli bence. Oğlum 18 aylık o kucağımdayken tek elle kapatabiliyorum arabayı. Hatta tek elle açabiliyorum da 😀 ağırlık olarak çok hafif diyemem ama ağır da sayılmaz. Ortalama bi ağırlıkta. kapanınca yanda tutma yeri var. Evim 4. katta ve gerektiğinde oğlum da kucağımdayken yukarı çıkarabiliyorum arabayı. Ben alırken 1250 liraydı ama geçen aylarda 850 liraya kadar indiğini biliyorum.