- Temmuzda koymuşum buzluğa. Saklama süresi 3 ay diye biliyordum ama güncellenmiş, 4 ay saklayabiliyormuş buzlukta.
Yalnız bu forumda şunu okudum. Önce buzdolabında soğutup sonra buzluğa atmak gerekiyormuş. Ben direkt buzluğa atmıştım.
Ne diyorsunuz, vereyim mi bebeğe?