Merhaba guzel ablalarım yardımımıza ıhtıyacım var. Bebegım 9 ay 20 gunluk gecelerı 4 5 kere uyanıyor . Nasıl sonlandırım bılemıyorum cok uykusuz kalıyoruöm. Her yolu denıyorum uyandıgında emzırmeden yatırtmaya calısıyorum fakat 10 dakıka sonra yenıden uyanıyor. Gece yaatarken yıne ıyı beslıyorum ama işe yaramıyor. Ac olmadıgını bılıyorum. Alıskanlık yaptı . Lutfen bu donemı nasıl atlattınız? Ne onerırsınız