Elifim_benim 3.5 aylık kızımdan idrar tahlili istedi doktorumuz. Hastanenin verdiği tahlil poşetine bir türlü yaptıramıyorum. Var mı bunun bir kolay yolu?
MinnakPanda Elifim_benim Bak şimdi. Bebişin bezini al. Ortasıni kes yuvarlak bir biçimde. Tam idrar yapacağı yeri kes yani. Sonra bezin içine buzdolabı poşeti yerleştir. O lestigin delikten poşeti çek dışarı doğru. Orada kese gibi olsun yani poşet. Sonra bağla bezini bebeğine. Çişin poşetten başka yere gitme ihtimali yok. Bana dua edersin 😊 bu yöntemi kimse bilmez burda bence.🤭
ak1905 Elifim_benim öncelikle nssil yaptiramiyosunuz yani nasıl bı sorun var poseti uygun şekilde yapıştırıp bezleyebirsiniz bebeğinizi bunu yaptıysanız belki poşet kalitesidir benimde öyle olmusti çocuk yapiyo çişini ama içinde çok çok çok az çiş kaliyo iki kez öyle oldu farkettkm ki yapiskani kalitesizmis o yüzden dışarı sızmış çantamda başka hastaneden verilen yedek vardı onu kullandım eczaneden falan satın alabilirsiniz isterseniz
Noname21 Elifim_benim genelde yapıyorlar saatlerce çişini tutacak değil ya siz emzirin bol bol yapacak illaki
Elifim_benim MinnakPanda ayy şimdiden acayip mantığıma yattı , inşallah pratiktede yapabilirim. Allah razı olsun😊
Noname21 MinnakPanda ama idrarın beklememesi gerekir idrar poşette 30 dakikadan fazla beklerse bozulur sonuç yanlış cikar
Elifim_benim Sufleeee geçen ay 4 günde anca verebildik tahlili, doktor tahlil isteyecek diye korkuyorum
MinnakPanda Noname21 Onemli olan idrarı alabilmek. Ne şekilde olursa olsun zaten bekletilmeyecek. Hemen verilir labaratuvara
Elifim_benim ak1905 hem hastanedekiri denedim hem eczaneden aldım, çiş dışarı gidiyo poşete girmiyo, yapamadım
mashaa Elifim_benim Kaka yaptıysa idrarın bulaşmamasına dikkat edin. Bizim bu yüzden yanlış sonuç çıkmıştı bir daha vermiştik.
ak1905 Elifim_benim altina bez koyun ama açık olsun alti o şekilde deneyin isterseniz acaba takarken tam mi takilmiyo ki ya ay zor oluyo valla bilirim kızımda bende çok verdim 😔
Evlatlarimcanim Elifim_benim Altı açık emzirin yanınızda yardım eden biri daha olsun her emzirmede pet bardak tutun
Elifim_benim ak1905 ilk deneyimimde hemşire takmıştı o da olmadı ben zaten hiç yapamadım, deniyom her şeyi artık