Kızımın doğum gününü pastasını ben yapmak istedim e tabi acemi işi sizce nasıl 💗
QueenMommm cok guzel olmus ellerinize sağlık 😍
QueenMommm Ellerine sağlık çok güzel olmuş 🌸
stillwasser teşekkür ederim 🥰
TheMomm teşekkür ederim ☺️
Güzel olmuş 😊 şeker hamurunu kendiniz mi yaptınız
MinnakPanda hazır aldım canım ☺️