Kızım 15 aylık ve besin alerjisi var. 1 yaşına kadar pişik nedir bilmem hiç yaşamadım ve bu konuda tecrübem de yok. Yaşından sonra genital kısımda kızarıklık vardı önünü alamadigim bı hızla yayılmaya başladı kırmızı kabarık pişmiş et gibi😔 bebek bezi egzaması diaper dermatit dedi dermatolog. Asla geciremiyorum altını açık bırakıyorum kortizonlu krem kullanıyorum çinko bazli krem sürüyorum ama asla önünü alamıyorum. Başından geçen var mı başka ne yapabilirim?