Deniz3520 Zeliha355 Canımm doktorum bana 1 hafta sonra gel korseni takalım dedi 1 ay korse taktım hiç çıkarmadan ve hiç göbeğim kalmadı benim Sezeryan olmuştum doktorun neden takmadı ? Xl ile başlamıştım xs taktım som hafta hatta
Deniz3520 Deniz3520 Zeliha355 Dümdüz oldu hatta gören hiç doğum yapmış gibi değilsin Sezeryan da göbek olur derler senin göbek de kalmamış dediler ben doktor kontrolüyle taktım dediğim gibi siz de danışıp takabilirsinz
Deniz3520 Zeliha355 Önemsememiştir canım devlet de kiler öyle hep benim özel di doğum sonrası hocam bu göbek ne böyle ne olacak demiştim sıkma canını korse ile dümdüz yaparız demişti öyle oldu
Damlafatma Benim de bir buçuk ay oldu doğum yapalı korse çok takamadım şimdi taksam faydası olur mu acaba
Deniz3520 Zeliha355 Yok aslında doktor hepsi olur demişti biz ilk başta owli nin xs ni almıştım olmadı tabi o sonra hemen medikal e gitti eşim Xl aldı son haftalar xs taktım doktorum hepsi olur demişti
ezgi0139 Oğlum 2.5 aylık toplasam bi kaç kez kullanmışımdır şimdiden sonra kullansam fayda görür müyüm
Deniz3520 ezgi0139 Yani inanın bilmiyorum ben ilk ay etkili oluyor diye biliyorum ama deneyin bence ne kaybedersiniz ki