EfBiCo ben sürekli kimyonlu su kimyon çayı gibi şeyler içiyordum o yüzden bende pek sıkıntı olmadı şükür oğlumda da olmadı. Ama gazlı bir bebekte birşey diyemem dereotu sürekli yedim ama kahvaltı akşam yoğurdun içinde falan . Her öğüne ekleyin. Hâlâ daha kısır yediğimde baya sütüm olur 17 aylığız şuan. Kuru inciri hergünnaz suda kaynatın yumuşayana kadar sonra arasına ceviz koyup yediğinizde de süt oluyor