Haticerdogan Kızlar 4 ay 1 günlükken ilk dişini. 6 günlükken ikincisini çıkarmıştı. Bugün baktım üstten yarmak üzere ucu çıkmış azcık. 3. Ediyo bu. 4ay19 günlük. Normal mi bir ayda 3 tane ve bu kadar erken bi ayda
Yusufum0633 Her bebek farklıdır canım benimkide 7 aylık daha hiç çıkmadı doktora sordum ve her çocuk farklıdır 3 aylıktan itibaren çıkar geç veya erken bu bebeğe bağlıdır dedi normal yani
Momofgirls Haticerdogan gelişimi önde olduğu için olabilir .genetik de olabilir. 3 aydan itibaren çıkabilirmiş endişe etmeyin