sevda49 bi dönem bizde öyle olduk çok iyi anlıyorum hem maddi hem manevi yoruluyor insan ama gaz çok büyük sıkıntı benim oğlum da 5 aylık gazdan çıldırıyor damla veriyorum arada lavma yapıyorum çok güzel çıkıyor gazı sizde rahatlatın uyuma aşamasında besleyin bütün mamalar gaz yapıyor biz de denedik hepsini 3 gün sütüm kesilmişti o yüzden denedik tutmadı hiç birini