2_premses_annesi Kızlar hiç mutlu değilim 7 senelik evliyim 2 çocuğun var maddiyata sıkıntı yok ama hiç mutlu değilim depresyonda gibiyim kullana varsa iyi geldi mi? Emzirme döneminde kullanılıyor mu ? Vb yazar mısınız şimdiden teşekkürler 🌺
MyDarlingSon 2_premses_annesi Canım kullanmadım hiç şükürler olsun büyükte konuşmak istemiyorum ama o tarz ilaçlari doktorlar bile cok zorda kalmadıkca önermiyorlar
basakhanim34 2_premses_annesi emzirme döneminde kullanılan çok düşük dozlu antidepresanlar var. Bunlar kar zarar dengesine göre doktor tarafından veriliyor. Ben de kullanmayı çok düşündüm sonra bebeğimi düşünerek vazgeçtim. Sağıp dökseniz bile yine de bebeğe geçiyor ve bebekte uyku hali vs yapıyor. Maddi gücünüz varsa ilaçsız terapiye gidin.
2_premses_annesi MyDarlingSon evet bende ilaç taraftarı değilim ama kv ile kavga etmiştik elim onun tarafını tuttu evi terk etmiştim eşimle iyi gibiyiz ama unutamıyorum sürekli aklım bu olaylar başka tercih gelmedi aklıma
2_premses_annesi basakhanim34 evet bende bebeğimi düşünmek zorundayım ama kafam sürekli karıncalaşıyor sürekli bi düşünme hali