Senibidasanaelikopteryokbuson ervakusunannesi ıkısındende olsuk o yuzdn farkı ne bılmıyorum ustte kalsın🙏🏻
-_-hUysUzvetatlikadin ervakusunannesi öneri olarak değil ikisi de aynı biz bilmiyorduk belli aylarda oluyordu o yüzden rotarix almıştık
kivanccmom NoThing2Lose ikisi de aynı değil rotarix lateks içeriyor rotateq lateks içermiyor lateks alerjisi olabiliyor bu yüzden ben 3 dozlu olan rotateqi tercih ettim. Bilmeden yanlış yönlendirmeyelim.
yumurtam ervakusunannesi öneriyi doktorunuz yapsa daha sağlıklı olur, önemli olan ilk dozun 15. Haftadan önce yapılması gerekiyor.Yoksa Rotarix 2 doz, Rotateq 3 doz. Fiyat farkı belki çıkabilir. Biz Rotarix ilk dozu yaptırdık 775 tl .
NoThing2Lose kivanccmom kendi aklimca demedim sağlık ocağında ki hemşire böyle söyledi madem alerji olanağı var neden çocuklara test yapılmadan uygulanıyor bu konu hakkında da bilginiz var mi
Nil123 ervakusunannesi aralarında doz farkı var iki doz olmak daha iyi geldi bana çünkü aşıdan sonra ateşleniyor iki defa olup bitirmek daha mantıklı
EndlessLove_ ervakusunannesi biz rotateq olduk ama şuan yaptırcak alsak rotarix yaptırırdım. Bizim zamanımızda 3 doz oldu ve tanesine 230 mu 260 mı ne verdik. Şuan fiyatlar uçuk 2 doz olanı seçerdim büyük ihtimalle.
kivanccmom NoThing2Lose 1 yaşından önce yapılan hiç bir test doğru sonuç vermez çünkü o yüzden ben alerji olup olmamasına karşın 3 dozlu olan güvenilir geldi ve onu yaptırdım..