RedFlower_ maşallah diyin benim 3+1 fırın kullanmam ütü haftada bir çamaşır makinesi haftada bir evi haftada 2 kere anca supurebiliyorum bebekten ve inanın çok dikkat ederim ampuller sözde tasarruflu salonum çok büyük 9 li avizede 1 ampul yakarım ona rağmen düşmüyor asla suyuda herzsmsnki gibi hsrcarim geçen sene 50, TL gelen geçen ay 150 gelmiş bu ay 251 kafayı yicem