Ebrusdal Kızlar selam temmuz da doğum yaptım geçen ay adet gördüm Eylül 25 de Ekim de adet olmadım şuan 6 gün geçikme gösteriyor acaba normal mi ilk zamanlar düzene girme işi nasıl oldu sizlerde
berkinannesi_ Ebrusdal bende temmuzda doğum yaptım 40 biter bitmez adet oldum sonrasında ekimin 6 sında ve dün adet oldum şimdilik düzenli gidiyor ama ben emzirmiyorum siz emziriyor musunuz