Arkadaslar merhaba bebeğim son 10 gündür iyice memeye düşkün oldu. Normalde de düşkündü ama gece beni bu kadar zorlamıyodu. 2 kere uyanıp emip uyuyodu. Öksürüyodu hasta oldu sonra aşı oldu ateşi cıktı derken gece bol bol emzirdim. Simdi de sürekli onu bekliyor saat başı bazen yarım saatte bir uyanıyor. Vermiyim sallıyım öyle uyusun diyorum feryat figan ağlıyor sanki biri ölmüş gibi. Uykusu ve haliyle benim uykum inanılmaz kalitesizleşti gündüz uyur sekilde geziyorum
Ay napıcam nasıl olacak? Sizler nasıl çözdünüz?