Cerokurt Merhabalar, bebeğim 26 günlük ve bir hafta önce oluşmaya başlayan göbek fıtığımız var araştırdığım kadarıyla keni kendine zamanla geçermiş aranızda bunu deneyimleyen oldu mu ya da şuan bebeğinde göbek fıtığı olan?
Minikpokatall Cerokurt bizde koliktik şuan 4 ay 23 günlügüz geçti doktor çok aglatmamamı söylemişti olabildiğince aglatmadım kucagıma aldım bide hafif bi bel bezi yle belini hep sar dedi doktorum sardım ama bunu her doktor önermiyor siz kendi doktorunuzu dinleyerek yapmanızı tavsiye ederim ☀
kahvesever93 Cerokurt Benim akrabamın kızında varmış. Çok ağlamış fıtığı patlamış. Ama maşallah sağlıklılar
Liiii Cerokurt bizimde vardı aksine cok ağlayan veya gazı olan bir bebek olmamasına rağmen fıtığımız vardı suan 7 aylık geçmiş
Cerokurt Liiii geçmiş olsun size de. umarım bizim de kendiliğinden geçer sabırla bekleyeceğim mecburen
Cerokurt Senibidasanaelikopteryokbuson doktor da 1 yasına kadar gecer kendiliğinden dedi bekleyeceğiz bakalım geçmiş olsun size de