Merhaba testi yeni adım 3 damla damlatınca ilk çizgiye yaklaşırken boyasında böyle dağılma oldu ama diğer çizgi doğru çıktı sizce gebelik varımdır. Test mi hatalı anlamadım her zaman aynı eczaneden alırım hep doğru sonuç verirdi böyle bişey yaşayan var mı acaba?