Benim bebeğim de 6 aylık avent kullanıyorduk. 6-18 ay modeline geçtik emziği 1-2 kere kullandı sonra reddetti emziği bıraktı iki haftadır hiç almıyor. Avent emzikler bildiğiniz gibi ikili satılıyor birini 1-2 kere kullandı diğerini hiç kullanmadık kutusuyla kaldırdım. İsterseniz tekini veya ikisini uyguna verebilirim bebeğim artık emzik tutmuyor denersiniz siz de 🤷🏻♀️