Bebeğim 7 aylık diş çıkarıyo ama iki haftadır kabız. Kabız yapacak bişey yedirmiyorum aksine hergün zeytinyapı veriyorum armut kabak hatta ilaç berdi doktor üç gündür onu kullanıyorum ama nafile geçmedi dişe yoruyorum kabızlığı başına gelen var mı nasıl geçirdiniz kabızlığı