sihirbakani Kızlar civilden 2 tane sweat aldım 3-6 aylık.Oglum 2.ayina girecek yakında.Gelen ürün şuan üstüne tam oluyor sayılır.Bu kışı çıkarır mı bilemedim bebekler çok mu hızlı büyüyor uzuyor? Siz büyük mu alıyorsunuz ? Bir beden büyük mü almalıyım ki
oglumubeklerken sihirbakani civilden hiç kullanmadım ama kalıp olarak küçük olabilir. 2 aylık bebeğe 3 6 tam geliyorsa dediğim gibi ya kalıbı küçüktür ya da bebeğinizin kilosu fazladır. Oğlum 10 buçuk aylik 9 12 aylık kıyafet giyiyor şu an tam oluyor genelde lcw defacto kıyafet markaları da.
Moonlightttt Ben büyük alıyorum. Rahat ferah olsun hem. Bebeğin kilo alımına ,boy uzama hızına göre değişir. Tam ise 2 ay sonra olmaz minnosa bence. Bu arada cıvıl kalıbı küçük. 3 6 ay ise 6 12 alın. Ama LCW tam kalıp alabilirsiniz. Çivili hep büyük alın