Cnmmm hiçe korkma benim bebeğimde de olabilir çift bez kullan bir su sonra tekrar gel dediler bende dediğini yaptım ama devlet hastanesi olduğu İçin acele acele geçtikler Her neyse , ikincisinde direkt çekip gönderdiler bizi ama bi duymaya gör insanın içi içini yiyo hiç kırma canım bebeğini arada bir özellikle banyo sonra yüz üstü sol bacağı sağ eline değdir sonra sağ bacağını sol eline değdir zamanla değdiğini göreceksin zorlamadan yaklaştır dikkat edersin zaten masaj yap allhın izni ile bişey olmaz korkma içini rahat tut