Bebeğim iki haftalık ve sarılık olduğu için uyandırırken çok zorlanıyorum. Uyanık olduğunda da direk ağzı hep meme arıyor belki de refleks bilmiyorum. Sütümü de sağıp kontrol ediyorum 6-7 dk da 50 ml süt geliyor sütüm var yani fışkırıyor. Yatağına koyduğumda da uyanmışsa yine meme arıyor ve uyanıkken emdiğinde 40 dk en az memede kalmak istiyor. Memeyi emerken sürekli çekip bırakıyor cebelleşiyor sanki memeyle ama bazede çok güzel emiyor anlamıyorum doyuyor mudur