ilayda92 ben kizima yürütec almadim onermiyorumda anenmlerse var ara sıra işte ona gidersek biniyor sıkılıyor sonra onun yerine ilk arabam var onu aldık şuan 7 aylık eve gidince denicem baklim kullanabilcek mi o daha eğitici size bir tavsiyem mama sandalyesinde o kadar şatafatlı almanıza gerek yok valla ben 260 a kaldım gayette iyi onun dışında zaten bisey kalmiyot aydan aya ayına göre oyuncak alıyoruz oynabilcegi sahsen bizimki hep agzina sokuyordq😄😄