pasaklisinkukuli Ya yaşlı teyze gibi cok yorulmuşta uyuyo gibi ahh ahh diye diye uyuyor doğdugu andan beri böyle normal mi sizinkilerde yapıyor mu böyle 15 günlk
Aysun0909 pasaklisinkukuli gazdan dolayı canım benim bebeğim de öyle gazı olunca değişik sesler çıkartıyor
pasaklisinkukuli aylinpala inlemek mi oluyor bilmiyorum ses çıkarıyor gazı var hep gazdan mı yapıyor dşyorum çünkü gazı cıkınca sesi kesiliyor