Deletedmom_101 Mini-me Baby home kullanıyorum 360 derece dönüyor yatıyor ben memnunum kızım 6 aylıkken aldık 14 aylık olduk hala kullanıyoruz arabada uyumayan çocuk koltukta uyuyor çok şükür 😌
Birgocmenkustuo Mini-me maxi-cosi kullanıyoruz. Bebegim cok rahat ve keyifli icinde ve kullanımı da benim için rahat, bebegimi kolayca yerlestirebiliyorum. Güvenlik açısından da gayet iyi.