Merhabalar, mutlu günler dilerim.
Bebeğimde kalsiyum fazlalığı çıktı çok yüksek değil ama sınırın biraz üstünde acaba kalsiyum fazlalığı nedir , neyden kaynaklı olur , bilgisi olan annelerim var mı acaba burada. Yarın doktorumuzla randevumuzda var öncesinden merak edip araştırmaya başladım. Teşekkür ederim