[silindi]
Dolandırıcı bana da msj attılar herhangi bir ürün almadığım için inanmadım. Global şirket alışveriş yapmışım fln biseyler söylediler. Gerçek bir avukatlık bürosu olsa üslubu düzgün olur konuşmaları o kadar iğrenç ki hemen anlarsınız dolandırıcı olduklarını. İstediğiniz davayı açabilirsiniz dedim kapatıp engelledim. E devlet e UYAP yazın dava dosyası sorgulama dan bakın.