yrn3897 benim 3 ayı geçmişti doktorumla tekrar konuştum bir gel bakalım dedi muayene etti hani rahumde bir parça kalmış mi falan diye temiz hicbisey yoktu bı hap verdi kesildi kendilgiinden. Tam bugün bitti galiba diyordum ertesi gün tekar oluyordu benim de