Herkese merhaba, 8 gün önce doğum yaptım. Dün bebeğimi banyo yaptırdık. Bir saat sonra gözünde çapaklanma olmaya başladı gece biraz daha arttı. Rengi sarı şeklinde çapağın. Gözünü de tam açamıyor pamuklu ılık bez ile temizliyorum. Başına gelen var mı? Varsa nasıl geçti 😞😞