Elfvli merhaba , size bir sorum olacaktı? Gümrük ücreti toplam tutarın %30 u mu oluyor yoksa her bir ürüne mi %30 eklenerek alınıyor o kısmı anlamadığım için sipariş veremiyorum.Ve belirli bir Euro tutarı varmış sanırım onu geçmeyin diyenler olmuştu. Biraz daha Yardımcı olabilir misiniz🥹🥹🥹