Haticemustafa34 3 aylık bebeğinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz nasıl oyalıyorsunuz? Çıngırak, çıngıraklı top, müzik vs. en fazla 20 dk duruyor ağlıyor çok zorlanıyorum sizler ne yapıyorsunuz
Linaduygu Haticemustafa34 her gün aynı şeyler olmaz sıkılıyor oyuncakları değişimli gösteriyorum bu yüzden 😂 müzik açıyorum dans ediyorum sebeklik yapıyorum buna bayılıyor 🥲 kızım olduğu için muhtemelen saçlarımla uğraşınca hayran hayran izliyor. Zaten mama sonrası gaz çıkarma cart curt derken 1saati en kötü 1buçuk saati geçirmişseniz huysuzlanır ne yapsanız boş hemen uykuya yatırıyorum ben.
Betul-08 Haticemustafa34 3,5 aylık bebeğim genelde sabah 7 de uyanıyor ilk uyandığında alt değiş emzir gaz çöker kıyafet değiş zaten yarım saat geçer ilk uykuya kadar sadece onunla konuşurum sonra 8:30 gibi uykuya geçer 9:30 da uyanır bu uykudan sonra az emzirir gazını çıkarırım oyun halısında 10 dk kadar oyalanır mızırdanınca yanına giderim oyuncak gösteririm kitap okurum ve kucağımı alırım çocuk şarkısı açar dans ederek söylerim en sevdiği ve kahkahalar boğulduğu olay tekrar uyuturum 11 gibi kalkınca mutlaka her gün en az yarım saat evin önüne çıkarırım gelirim emzir gaz çıkar uyuturum 1:30 -2 gibi 3 gibi uyanır bu sefer yere yatırır orda oynar yüz üstü yatırırm kucağımda gezdirir bu saatten sonra artık huzursuz olur bebeğim gündüzleri iyi akşamları biraz huzursuz
Haticemustafa34 Betul-08 Bebeğinizin uyku düzeni çok iyi benim oğlum günde sadece 2 defa en fazla yarım saat uyuyor akşam hiç uyumuyor gece 12 buçuğa doğru uyuyor 🤦🏻♀️