Prensveprensesannesi3535 Mamacool ozzeldeki doktor 2 aylik olunca, devletteki de 50gunlukken dedi. Degisiyo galiba doktoruna gore
_adennil hunilimomm benim bebeğim yarın tam 3 ayşık oluyor ama göz muayenesi 1 buçuk aylıkken yapıldı
Kubranurrrr Mamacool biz 3 aylıkken çektirmek zorunda kaldık ama bize dediler ki 2 aylıkken çekiliyor normalde