Gamze225 Merhaba bebeğim 2 aylık kakasını yaparken çok zorlaniyor kakası katı değil kabizmi degilmi anlamadim tecrübeli anneler ne yapsam düzelir
Linaduygu Gamze225 katı olması lazım ıkınarak yapması normal arada kızarır vs önemli olan kakada sıkıntı var mı yapıyor mu bir şekilde bu.