Annelikseruveni benim kizimda bugun tam 20 aylik oldu. Biz bu aralar tabak tencere oyuncaklariyla yemek yapiyor birbirimixe ikram ediyoruz aksam babasi gelince babasinw kahve yapiyor kizim onu tasiyor veriyor yemek veriyor falan bu sekilde oynuyoruz hemde elindekiler dengeli bir şekilde dusurmeden tasimayi ogreniyor. Yaklasik 1 senedir boyalarla oynuyorduk falat son 10 15 gundur iyice sardı boyalara. Duvarlari kapilari her yeri boyadi😂 bende eline islak mendil verip silmesini temizlemesini söylüyorum. Sonra tabiki boyama kitaplarini boyuyoruz birlikte . Bebeklerini uyutuyor gidip yatiriyor , bebeklerinin altini temizliyor kiyafet giydirmeye calisiyor ben destek oluyorum. Araba yarisi oynuyoruz. Gun icinde mutlaka parka gidiyoruz. Artik yavas yavas kendine iyice güvensin diye parka pesinden kosmuyorum. Kenara oturuyorum ve kendisinin merdivenlerden cikmasi kaymasını soyluyorum oda yapiyor. Sonra bahcemizde kediler var balkondan onlara bakiyoruz. Birbirimize top atiyoruz ve en son o toplarla basket oynuyoruz kucuk bir potasi var kizimin oraya atiyoruz. Yine gun icinde 10ar dakikadan bir kac sefer kitap okuyoruz ortalama 1-1.5 saat civarı kitap okumus oluyoruz. Cok yoruldugum zaman egitici çizgi filmler aciyorum sinirli sure için tabiki saatlerce degil. Mesela renkleri ogreten bir cizgi film aciyorum ve onunda renkleri tekrarlamasini istiyorum. Zaten biliyor renkleri ama pekistirmek amacli. Yada hayvanlar yiyecekler vs vs gibi. Yine gun icinde bir karsilikli sohbet zamanimiz oluyor. Mesela pencereden agaci gösteriyorum bu ne kizim diye soruyorum agac diyor. Agaclar ne renk diye soruyorum yesil diyor. Agacta hangi hayvan yasar diyorum kuş diyo kuslar nasil ses cikarir kuslar yurur mu ucar mi kosar mi diyorum uc diyo gibi gibi seyler konuşuyoruz simdilik aklima gelenler bunlar. Etkinlik kitabi almayi planlıyorum bu aralar yada dikkat gelistirme kitaplari vs. Evimizde su an onlar yok cunku