nazlimom_ 1 yaşında yapılan KKK aşısına devlet fazla göç alan riskli bölgelerde ilave doz getirmiş 9. Ayda. Bizim e nabızda takvimimizde yoktu ama sağlık odağından yapılacak denildi. Ben o aya kadar yumurta beyazı vermediğim için allerjisi var mı yok mu bilmediğim için , kan alerji testi yapıldı alerji olabilir denildi ama kesin değil tabi. Ben de doktorumun önerisiyle 9. Aydaki dozu atladım, 12. Ayda yaptırdım ama tabi alerji riski varsa diye gözlem altında yapıldı. Normalde de alerjisi varsa gözetim altında yapılıyormuş zaten. Ben sadece ilave doz olduğu için ve her bölgede olmadığı için, çocuğum diğer çocuklarla teması az olduğu için , daha yumurta da yedirmemiş olduğum için yaptırmadım 12. Ayda yaptırdım.