Guzelanne34 bir an evvel gastroentorolojiye gitmenizde fayda var. Önce dahiliyeye gidin o sizi yönlendirir. Muhtemelen mide ile ilgili bir sıkıntınız var. Ben de yıllarca kahvaltı yapamadım. Koku hassasiyetim vardı. Bulantı ağrıya döndü. Laktoz intöleransı, ülser, reflü hepsi çıktı. İşim başındayken kontrol altına alın sonra ipin ucu kaçabiliyor. Umarım basitçe hallolacak bir şey çıkar çok geçmiş olsun.