Hanımlar günaydın kızım ilk zamanlar günde 6 7 kere kakasını yapardı sonra doğal olarak zamanla bu sayı azaldı 3 4 e düştü bazende günde 2 kere yapıodu. 2 bucuk aylıkken doktorumuzun önerisiyle bio gaiaya başladık fakat çocuk 15 gündür 2 günde bir yapıyor heryerinden taşıyor okdr çok yapıyorki. bu normalmi yani düzene girsin diye rutin olarak başlıyoruz dedi 3 ay kullanılacak dedi ama bizde bütün dengeyi bozdu doktorada danışacam ptesi randevumuz var ama bunu yaşayan var mı acaba normal mi?