Esraelzan Bebegim 6 gün sonra 3 aylık dün e kadar Birsen’i yoktu dün banyo yaptirdim dışarda oturduk biraz ama üstünü iyice giydirdim örttüm galiba ruzgardan mi burnu gece hep tikalıydi sesi geliyordu ama öksürme ateş yok şükür Ne yapmam lazimm
SymKy Ben emzirirken biraz sütümden burnuna gönderiyorum elimle ovalıyorum burnunu bi kaç saat sonra yumusayan sümük görünüyor aspiratorle yada elimle alabiliyorum bazen serum fizyolojik yapana kadar benim ki bi çözüm olabilir bizde 3 aylıkken aynı sorunu yaşadık 7 aylik kızım azıcık ususe tıkanır serum yapmaktan bende kızımda yorulduk bi dönem çok tikaliydi ama ara ara kendi sütümden bi kaç damla yapıyorum burnuna yumusayip gelebiliyor sumukler :)
SymKy Ben emzirirken biraz sütümden burnuna gönderiyorum elimle ovalıyorum burnunu bi kaç saat sonra yumusayan sümük görünüyor aspiratorle yada elimle alabiliyorum bazen serum fizyolojik yapana kadar benim ki bi çözüm olabilir bizde 3 aylıkken aynı sorunu yaşadık 7 aylik kızım azıcık ususe tıkanır serum yapmaktan bende kızımda yorulduk bi dönem çok tikaliydi ama ara ara kendi sütümden bi kaç damla yapıyorum burnuna yumusayip gelebiliyor sumukler :)